Klarsgården

Klarsgården
Min underbara gård

söndag 29 januari 2012

Söndag!

Söndagar är en gudagåva, särskilt när man har sovmorgon! Nu var det inte precis den gudomliga upplevelsen som jag hade fantiserat om. Jag vaknade ca kl 06:00 när jag hörde Medusa trampa runt. Jag for ner och släppte ut vovvarna i -10 graders trädgård. Upptäckte samtidigt att jag hade tokont i knoppen och i högeraxeln. Vette katten hur jag har legat i min säng men ena axeln känns som om jag hade suttit i ett skruvstäd hela natten. AJ! Säkert katternas fel!!!!


Jag käkade frulle med Marcelos polare Sebbe. Han är morgonpigg till skillnad mot min kära son... Full rullle iväg till tåget med Nikkis & Emilia Leander som hade sovit över här och hem igen. *pust*


Sedan hade jag lite "quality time" med Danai då hon övningskörde Jeepen in till Avesta och vi fika och kollade lite på deras Pay´n' Jump. Vad vi såg och vad vi sa på vägen hem är hemligstämplat... ;-)

Kanske dagens höjdpunkt... Först senaste Harry Potter filmen med Marcelos (men han somnade efter 10 minuter). Sedan Äkta Människor på SVT1. Vilken serie! Jag är faktiskt impad! Undrar om det är så framtiden kommer att se ut. Inte helt otänkbart, men väldigt skrämmande faktiskt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar