Klarsgården

Klarsgården
Min underbara gård

tisdag 30 oktober 2012

Ett gammalt inlägg som lever vidare

När JAG skriver något i min lilla blogg, så är det MINA synpunkter som gäller och ingen annans. Inte det politiska partiet jag tillhör och röstar på, inte mina vänner och familj och inte heller mina klubbtillhörigheter. Är det någon som inte har förstått detta? Läs ovan EN GÅNG TILL!

Varför poängterar jag detta igen och igen? Den första anledningen är för att det blev en massa telefonsamtal hit och dit sist från styrelsemedlemmar från en viss klubb, blah, blah, blah och det är ju hur löjligt som helst. Jag är, och förblir, Catrine. Punkt.

Jag skrev ett inlägg i april, och det blev ett himla rabalder på min lilla, oväsentliga blogg. Här
är länken till det inlägget inlägg från 19e april.

Som ni kan läsa i ovanstående inlägg så har jag tagit upp några punkter som jag har hört folk snacka om.  Dessa punkter är inte påhittade av mig, men saker som jag har hört från flera olika håll. Om ni tvivlar på det, så är det bara att läsa alla inlägg till följd av det jag skrev. De talar sitt tydliga språk, kära vänner.
Vad skrev jag då?
- Det finns en ny styrelse, men det står inget om det på hemsidan. Det fanns en ny styrelse, och nuuu står de med på hemsidan.
- Ridskolechefen har sagts upp. Japp, så var det faktiskt och jag har bekräftat det med henne. Hon hade en hel del att säga om det faktiskt, men det tar jag INTE upp här, trots att jag fick full frihet att göra det, enligt henne. En varm och härlig människa med tassarna på jorden!
- Det ryktas om att nya intressenter har för för avsikt att driva en annan verksamhet på anläggningen, inte ridskola. Tja, den första irländaren har tydligen flyttat in. Resten får vi avvakta med.

Men, mina vänner, storyn är inte riktigt slut än. Nejnej, då hade ni redan vetat allt (nästan).

Jag ska ska berätta mer när jag har lite mer tid....

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar