Klarsgården

Klarsgården
Min underbara gård

söndag 11 november 2012

I LOVE MY LIFE

Helgen kom och helgen gick. Var fan tog den vägen? Igår var det fredag och helt plötsligt så är det söndagskväll! Inte helt OK i mina böcker!

Jag började helgen med att bli väckt av Marcelos kl 07:00 på lördagsmorgon. Sådan är verkligen straffbart i min lilla värld, men var väl OK då han var sjuk som en gnu och kunde varken svälja eller andas. Jag vaknade snabbt vill jag lova... Ilfart in till akuten i Avesta! Läkaren konstaterade att han har körtelfeber/mononukleos (eller det som vi kallade "kissing disease" när jag var ung) och det finns inget bot annat än tid och en massa, massa Ipren. Stackars grabb!!!!


Resten av helgen försvann i ett virrvarr av aktiviteter: heldagsöppet i butiken på lördag och sedan en heldag med Södragänget på Säters Stadshotell och en "visionsdag" idag. Absolut en massa uppiggande och givande aktiviteter, men ack ... min stackars kropp vill nu bara vila och sova inför kommande vecka som kommer bli otroligt tuff.

Nu ska jag gå ner och utfodra och pussa på de vackra ston som står här nere i stallet. Några extra morötter från 20kg säcken blir det säkert också!

Jag älskar mitt liv!
KRAAAAM på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar